Strona główna Współpraca Referencje Kontakt     
 • Kalendarze
    • Kalendarze
    • Kalendarze Trójdzielne
    • Kalendarze Książkowe
    • Kalendarze Książkowe A5
    • Kalendarze Piórnikowe
    • Kalendarze trójdzielne spiralowe
    • Kalendarze jednodzielne
    • Kalendarze Wieloplanszowe
    • Kalendarze Biuwary A2
    • Kalendarze Biuwary A3
    • Kalendarze Planszowe B2
    • Kalendarze Biurkowe stojące
    • Kalendarze Plakatowe A2
    • Kalendarze Plakatowe B1
    • Kalendarze Listkowe
Kalendarze piórnikowe
• Specyfikacja
• Piórnikowe
• Cennik
    Kalendarze piórnikowe:
  • wymiar: 300 x 180 mm
  • drewniany stelaż
  • kalendarium i tekturka połączone spiralą
    Kalendarze piórnikowe - nadruk reklamowy:
  • w 1 dowolnym kolorze (wliczony w cenę)
  • okładka (295 x 130mm)
  • pasek (300 x 50mm)
    Kalendarium kalendarzy piórnikowych:

  • zawiera 52 kartki (1 strona na każdy tydzień)
  • dwukolorowe (granatowo-czerwone)
  • trzyjęzyczne (PL, GB, D)
  • zawiera imieniny i święta w języku polskim
ilośćsztukacałość
100 21,00 zł 2100 zł
200 19,50 zł 3900 zł
300 18,50 zł 5550 zł
500 17,50 zł 8750 zł
750 16,50 zł 12375 zł
1000 16,00 zł 16000 zł
ceny netto


    Uwagi dodatkowe:
  • kalendarze piórnikowe to praktyczny schowek na artukuły biurowe. Kalendarze piórnikowe powinny znaleźć się na każdym biurku.
Kalendarze piórnikowe
Budowanie wizerunku firmy, a kalendarze…
Początkowo może się wydawać, że kalendarze nie mają nic wspólnego z kreowaniem pozytywnego wizerunku firmy.
A jednak jak się okazuje, kalendarze mają z tym bardzo wiele wspólnego. Otóż istnieje możliwość wielu sposobów oddziaływania na klienta, jednym z tych sposobów powodowania pozytywnych bodźców jest dawanie drobnych upominków w ramach uznania i poszanowania udanej współpracy.
Dzięki takim drobiazgom, jak kalendarze ofiarowany czuje się doceniony, wyjątkowy i ma wrażenie, że firma robi dla niego więcej niż musi, czyli płacąc za standard dostaje się coś więcej.
Można ofiarowywać różne kalendarze, mogą to być zarówno takie ścienne wiszące, jak i kalendarze piórnikowe stojące na biurku. Wiele firm stałym klientom wysyła pod koniec roku bez zamówienia kalendarze piórnikowe , jako prezent, specjalnie, aby podkreślić, że pamięta się o kliencie. Jest to o tyle ważne, że wtedy buduje się bardzo silną więź z klientem, który poza względami cenowymi przy wyborze dostawcy dóbr lub usług, bierze również pod uwagę jakość obsługi, a dzięki takim sprytnym zabiegom promocyjnym, opinia o danej firmie jest naprawdę bardzo dobra.
Kalendarze piórnikowe i dobroczynność
Obecnie bardzo wiele znanych osób angażuje się w akcje charytatywne, stara się pomagać biednym i pokrzywdzonym przez los. Również kalendarze spełniają taką funkcję. Co roku można zakupić kalendarze, z których sprzedaży dochód jest przekazywany na rzecz fundacji. Jest jedna taka znana akcja, kiedy znane osoby pozują, a potem z tych zdjęć powstają wspaniałe kalendarze ścienne, każdy miesiąc jest opatrzony fotografią innej osoby. Jednak jest to spore ograniczenie, bo czemu nie wykorzystać innych gabarytów i formatów w tym celu. Wspaniałym pomysłem byłyby kalendarze piórnikowe z wizerunkami znanych osób. Można na nich umieścić życzenia noworoczne, wizerunek znanej osoby, ewentualnie loga sponsorów takiej akcji i również dochód ze sprzedaży przeznaczyć na szczytne cele.
Wtedy również kalendarze piórnikowe będą mogły być wykorzystywane, do promowania szczytnych idei.
Ponadto jak wiadomo umieszczenie loga sponsora na takim dobroczynnym kalendarzu będzie wspaniałą reklamą dla danej firmy, ponieważ obecnie bardzo ceni się firmy działające na rzecz społeczeństwa, czy to w skali lokalnej społeczności, czy też w szerszej skali.

Kalendarze | Producent kalendarzy |